15 nap után

2012.02.13. 07:06

Tegnap estére ígértem, de technikai okokbók nem jött össze a két hét utáni mérések feltöltése, ezért elnézést kérek.

De ezennel behozom a lemaradást. A két hét mérlege -5kg és pár centi mindenhonnan. Ami - figyelembevéve, hogy 10 edzés helyett csak 5 volt eddig a betegségem miatt - szerintem igen jó eredmény.

Íme a száraz tények :

datas_d14.jpg

Fentiekből egyedül a mellbőség csökkenés fáj, de hozzátartozik az igazsághoz, hogy az első mérés ciklus előtt nem sokkal volt, tehát talán nem az általános méretet tükrözte. Én legalábbis ezzel nyugtatom magam.

Csináltam fotókat is, bár - szerintem - ezeken még nem annyira látványos a változás. De kiváncsi vagyok a Ti véleményetekre is:

changed_d14.jpg

Ez a helyzet 15 nap után. Biztató, viszont tisztában vagyok vele, hogy a neheze még hátra van. Két hetet könnyű végigcsinálni, mert azt bírja a test. De utána... is bírni fogja, nincs más választása :)

Mára virradóan álmodtam először kajával, és persze "bűnöztem", de még álmomban is olyan lelkiismeretfurdalásom lett, hogy csak na...

Tegnap jól megérdemelt pihenő volt napirenden, ma este viszont megint edzés - nevezetesen futás. Beszámoló várható, addig is én várom szeretettel az észrevételeket/véleményeket az első mérés kapcsán.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://my70days.blog.hu/api/trackback/id/tr34099258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Varis 2012.02.13. 15:33:48

A hasadon látszik a legjobban, nagyon sokat fogytál onnan, tök jó. :) Így tovább!

SoniaBlade · http://my70days.blog.hu/ 2012.02.13. 20:59:25

@Varis: Köszönöm :) Igyekszem látványosabb eredményt elérni a következő két hétben.

thatsme 2012.02.13. 21:35:15

csak pislogok a táblázatodon :) a képek pedig nagyon árulkodóak, mondom is sorban:
- úszógumi méret jelentősen csökkent
- comb külső fele láthatóan kisebb
- pocak kezd eltűnni
- háton jobban kirajzolódnak a lapockák
- fenék és hátsó comb látványosan összement.

:) jó lesz ez a végére, már most látom ;)

Nia_nia · http://hellonia.freeblog.hu/ 2012.02.14. 09:30:50

Bizony hogy látványos, főleg hason, de combon is :-) Hajrá, csak így tovább :-)
A kajás álmok meg óhatatlanul is előfordulnak, én épp 2-3 napja pusztítottam el egy teljes édességbolt és a McDonalds teljes kínálatát. Hú, nem volt szórakoztató.

PrettyWitch 2012.02.15. 09:24:35

Látványos a változás, és elég gyors. Nem emlékszem, mennyi idős vagy, de ha kb. 25 fölött, lassíts egy kicsit, hogy később a bőröddel se legyen gond.
És gratulálok :)

SoniaBlade · http://my70days.blog.hu/ 2012.02.17. 20:29:31

@PrettyWitch: 28 ha lehet hinni a papíroknak :) Lassítok, illetve a testem is lassít - ha akarom, ha nem.
süti beállítások módosítása