28 nappal később...

2012.02.27. 21:39

Nos, igazából boldog és lelkes is lehetnék, de ez egy elég elcseszett nap volt, még elcseszettebb estével, továbbá alig bírok lábraállni (erről majd később...). Úgyhogy nézzétek el nekem, hogy nem lesz nyilem nyalom apacuka lelkendezős a 28 nap utáni post.

 Alapvetően azt kell mondjam, hogy jól állok, a centik, a kilók és a közérzet tekintetében is.

datas_28.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Viszont valahogy az ilyen lett - ilyen volt fotókon én most sem látom azt a mértékű változást, amit viszont minden más módon (pl. ruhák, emberek visszajelzései) érzek. Szóval várnám az észrevételeket, még ha negatívak akkor is.

day_28_compare.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Ja és ami a lábamat illeti.. Nem, Marcnak ennek semmi köze... Ellenben nagy ötlet volt részemről az arcoskodó 4km-es futás szombaton... Annyira fáj a jobb bokám és lábfejem, hogy csillagokat látok minden lépésnél.

Ma meg gondoltam, hogy ráedzek, mert az segít. Mindenkinek üzenem: NE! Nem segít...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://my70days.blog.hu/api/trackback/id/tr644218344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JónásBrigi35 2012.02.28. 17:48:08

Nos, én majdnem elájultam a képeken! Hidd el, rengeteget változtál! Le a kalappal!!! Hajrá-hajrá!
Lábfájás: a futócipőd rendben van, teljesen kényelmes?

Virág40 2012.03.14. 20:13:20

Osztom a véleményét az elöttem szólóval! Tényleg nagyon klassz az eredmény! Kitartás!

Matthewka 2012.03.25. 11:29:31

szia!
1 hónapja semmi??
ugye nem adtad fel... :)
hajrááááááá
süti beállítások módosítása