Mai edzésen igen szórakoztató dolog történt. Őszintén megmondom, hogy fáradok, és ma nehezen indultam neki az edzésnek. De mire odaértem felszívtam magam, lefutottam a 2 kilométert és nekiestem az 'A' kondi napnak is.

Az A nap programjának eleme a földön fekve végrehajtandó 'egy lábas fenék' gyakorlat és a híd. Szépen, szorgosan hajtom végre a feladatot, mire feltűnik, hogy egész sokan lettek a terem azon végében, ahol általában csak 1-2 ember lézeng, és a fiatalemberek engem néznek.

És ekkor megszólalt a fenti szám... Annyira kellett nevetnem, hogy egy időre meg is álltam a feladattal.

De hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem esett baromi jól a lelkemnek. Mi lesz itt a 70. nap végére ? :)

I will be sexy - I know it :P

A bejegyzés trackback címe:

https://my70days.blog.hu/api/trackback/id/tr524125204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása