A kezdet

2012.01.29. 21:34

Mit is írjak ? Mint minden kezdet, ez is nehéz... Az lesz a legegyszerűbb ha belevágok. 28 éves vagyok, és éldegéltem az elkényelmesedett (lustult?) párkapcsolatban élők életét. Éreztem, hogy nincs minden rendben, de hála az önámítás professzionális szinten való űzésének, sikerült magamat is átvernem. Aztán egy barátom révén eljutottam a Lifetilt-re.

Megtetszett a dolog, hogy nincs süketelés, nincs kedveskedés, "megmondás" van. El is terveztem, hogy "Na, majd nekilátok!". Mondom majd... És ezzel mintha már eleget is tettem volna az átváltozási feladatoknak (mondtam, hogy mestere vagyok az önámításnak), beraktam az oldalt a kedvencek közé, s ment minden tovább a régi kerékvágásban.

Ám ezt követően váratlan fordulat következett. Egy véletlen folytán mérleg közelébe keveredtem - merthogy ilyen jellegű gépezet okosan kimaradt (eddig) a háztartásomból. Ráálltam, majd leszédültem. Volt egy elképzelésem arról, hogy hány kiló lehetek - és ez már eleve soknak tűnt -, de a mérleg még ennél is többet mutatott. Volt ott minden, rosszul lét, hirtelen önutálat, sírógörcs... aztán mikor ezen hullámok lementek, jött újra a döntés, elkezdem a 70 napos programot.

Itt tartunk most. Van már étrendem és edzéstervem. Nem apróztuk el, 3 futás 2 kondi.

A történethez hozzátartozik, hogy a futás nem a barátom. Sőt... És van egy rossz térdem is, úgyhogy kellőképpen be vagyok tojva. Ezért - és hogy talán a történetemmel másnak is erőt adjak a változáshoz és változtatáshoz-  jött létre ez a blog.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://my70days.blog.hu/api/trackback/id/tr553972325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása