Túl vagyok rajta

2012.01.30. 20:06

Nos, hazudnék ha azt mondanám, hogy ez jól esett. Mert baromira nem. Fájt, nem kaptam levegőt, majdnem megfulladtam és mikor visszaértem, majdnem kidobtam a taccsot. Egy dolgot viszont elrontottam. Rosszul választottam útvonalat, úgyhogy egy 30méteres szintkülönbséget is sikerült belevinnem.. Mindenkinek ajánlom, hogy nézze meg előtte "élőben" is az eltervezett irányt, mert meglepetések érhetik...

Ja és a hab a tortán, hogy két telefonon is mérte a Runkeeper, hogy mit művelek. Az egyik szerint ( bal zseb ) 1,8 km-t futottam 14:14 alatt, a másik telefon szerint 2,64 km-t 14:54 alatt. Az időeltérést a zsebből történő kibányászással még meg tudom magyarázni, a távolságbeli eltérést viszont nem. De kiegyezek az átlaggal is :)

Holnap már a 2. nap lesz, tényleg kondiedzéssel :) Hogy repül az idő...

A bejegyzés trackback címe:

https://my70days.blog.hu/api/trackback/id/tr463977910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása