A második napon is túl

2012.01.31. 23:00

Ez is meg volt, este is van. Túl vagyok az első programon belüli kondiedzésen. A tegnapi futást még éreztem a lábaimban, de szerencsére a mai nap elsősorban a felsőtest megedzéséről szólt, így egészen jól vettem az akadályokat - magamhoz képest. A kaját jól bírom - bár néha sok, úgyhogy megmarad. És a közérzetem határozottan jobb :)

És ami a jó hír: holnap pihenőnap. Bár gondolkozom egy kis mazo Bikram jógán, mert még érvényes a bérletem....

A bejegyzés trackback címe:

https://my70days.blog.hu/api/trackback/id/tr554037744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NewL!fe 2012.02.01. 15:40:03

hajrá, sok sikert:) én hétfőn kezdek :)
süti beállítások módosítása