Helyzetjelentés

2012.02.07. 19:31

Nos. Jelentem több (volt?) ez a betegség egy puszta kis megfázásnál. Volt(!) láz, hidegrázás, meg minden ami kell, ráadásul alattomos és fájdalmas, erőt elszippantó módon. Hétvégére teljesen ágybakényszerített és ez tényleg 0-24 értendő. Tegnap már elbattyogtam dolgozni, ami nem biztos hogy elnyeri a 'best decision of my life' díjat, de túlélhető volt, csak a levegő, mint olyan nehezen jut be a szervezetembe. Ma már még egy fokozattal jobban vagyok, bár értékelném, ha megszünne a feszítő érzés az arcüregeimben és kapnék levegőt az orromon. Őszintén remélem, hogy ez az állapot záros időn belül rendeződik. Már csak azért is, mert az ember lányát az ág is húzza.

Két napja "élvezhetem" a PMS nyújtotta "örömöket". De egyenlőre még csak kínoz a dög, eredménye nincsen. Mert ha végre lenne, akkor 4 nap aztán csókolom... De így... pms_symptoms.jpg

(a kép csak illusztráció)

 

Mindezek miatt nem is fotóztam, se centiztem az egy hét letelte után ( bár szerintem hetente mérni balgaság, sokkal nagyobb az öröm és a változás minimum két hetes időintervallumok esetén).

Mérlegre ráálltam, 70,2 kg-t mutatott, de pont a testemben zajló instabil folyamatok miatt nem tudom, hogy erre mennyire lehet alapozni, úgyhogy tartok egy rendes mérést a jövőhéten.

Addig is gyógyulok, tartom a diétát és amint lesz egy olyan nap amikor már 100%-osnak érzem magam, másnap megyek edzeni/futni is.

A bejegyzés trackback címe:

https://my70days.blog.hu/api/trackback/id/tr254076041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2012.02.09. 13:36:46

tetszik ahogy írsz :) megkérdezhetem kinek a diétáját csinálod? (vagy te írtál magadnak vagy Tomi írt neked?) és hogy hány centi vagy ehhez a tömeghez, hogy ennyire kiborultál miatta? :)
csak mert én is voltam 73 (több is sajnos) és nekem is megvolt a bőgőroham, de aztán hamar túlléptem rajta :)

SoniaBlade · http://my70days.blog.hu/ 2012.02.09. 20:18:19

@thatsme: Köszönöm :) Bence/Tomi/Tihamér írt nekem egy 7 napos diétát és egy A-B-C napos edzéstervet. 171 vagy 172 centi vagyok, attól függ milyen napom van. A kiborulás fő oka az volt, hogy korábban versenyszerüen sportoltam (kosárlabda), és akkor a súlyom 60 kg körül mozgott. Abbahagytam térdműtét miatt, teltek az évek, kerekedtem, de az alattomos lassú módon. Aztán nem oly régen egy lány megkérdezte jógán az öltözőben, hogy "Te mindig ilyen telt alkat voltál?" "TELT ám a ...." gondoltam magamban. Aztán megvizsgáltam magam tüzetesebben, rá kellett jönnöm, hogy igaza van. Erre jött még rá a mérleg trauma. Így indult az én programom :)

thatsme 2012.02.09. 22:23:51

@SoniaBlade: mintha a saját sztorim olvasnám :( 175 cm 60 kg, versenyszerű röplabda, aztán térdműtét és 77 kg, aztán program :D mi lett a térdeddel? neked is porcleválás?

SoniaBlade · http://my70days.blog.hu/ 2012.02.10. 07:15:02

@thatsme: állítólag az történt, hogy a térdkalácsom belső feléről lekopott a porc, és ami lekopott, az lerakódott a combcsontomon. Még a létezés is fájt, nem hogy sportolni, ülni nem bírtam a műtét előtt. Nem lett tökéletes a térdem, meg mint egy öregasszony, megérzem az időjárás változást, de sokkal élhetőbb mint a műtét előtt.
süti beállítások módosítása