Örömmel jelentem, hogy helyreállt a rend.

Miután tegnap gyógyultnak nyilvánítottam magam - ami kb. 95%-ban helytálló -, ma reggel már edzőtáskával az oldalamon indultam útnak. Komolyan mondom, szabályosan izgatott voltam, vártam az estét, hogy újra megadhassam a testnek ami jár - a szenvedést :) (Ezek után esélyem se lesz lemosni magamról, hogy mazochista vagyok...)

Miután egy korábbi Lite Wellness Hegyvidék látogatás során a komplexum nem nyerte el a tetszésemet (ennek oka az egy négyzetméterre jutó sznobok száma volt), úgy döntöttem, hogy kipróbálom az említett sportközponttól 50 méterre található - és egyébként régebbi - termet, a Mom Wellnesst. Azt kell mondjam, hogy kellemesen csalódtam. Árban is kedvezőbb (1750 magyar forint egy alkalom kondi - a LW-ben ez 2900, mindenféle extrákkal, de akkor is ennyi, ha csak edzeni akarsz...), gépekkel jól felszerelt, a népsűrűség még a normál határon belül volt, szóval meggyőzőtt.

Ami az edzést illeti, lefutottam padon 1 km-t, aztán végigcsináltam az ún. "A" edzéstervemet, mely elsősorban a kar, mell, váll, has, fenék, hát és comb (nem sok minden maradt ki...) megdolgoztatására szolgál. Mindezek után lefutottam még 1 km-t padon, levezetésként.

Látok rá némi esélyt, hogy holnap nem fogok tudni lábraállni, de megérte, hiányzott már. Holnap meg majd rádolgozok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://my70days.blog.hu/api/trackback/id/tr834085246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása