A tegnapi előrejelzéseim helyesnek bizonyultak, fáj minden izmom. DE! Kemény vagyok, mint Tarzan sarka, úgyhogy elmentem rádolgozni.

A mai nap programja a futás, amit elvileg kint kellene végrehajtani. Tekintettel arra, hogy épp csak kilábaltam egy betegségből, továbbá nem elhanyagolható a tény, hogy -12 fok van kint, a futópados futást választottam. Emiatt lehet, hogy Edzőbá lemarja rólam a keresztvizet, de vállalom a kockázatot.

Már csak azért is, mert baromi büszke vagyok magamra. Most először sikerült megállás vagy lassú szakasz beiktatása nélkül lefutnom egyben a 2 kilométert. Ezen felbuzdulva még edzettem kicsit hasra és alsó hátrészre, + comközelítő és comtávolító izmokra. Majd mintegy levezetésnek lefutottam még egy kilométert.

run_120210.jpg

Tudom, hogy szép számmal akadnak olyanok, akiknek ez az eredmény nevetséges, nekem viszont tényleg nagy fejlődés. Korábban, lifetiltes programot végző lányok blogjait olvasva mindig kicsit kételkedtem abban, hogy ez a változás mindenkinél eljöhet-e. Viszont most kezdem érezni, hogy ha tényleg becsületesn csinálod az edzést és betartod a kaját, akkor bizony elérheted a céljaid.

Mondom ezt kb. két hét után... De bízom benne, hogy az idő majd engem igazol. Most pedig jutalmul elszürcsölöm a fehérjeturmixom. :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://my70days.blog.hu/api/trackback/id/tr144091031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thatsme 2012.02.11. 12:53:22

gratulálok :) mindenkinek el kell kezdenie valahol :)

képeket, méréseket milyen gyakran teszel ki?

SoniaBlade · http://my70days.blog.hu/ 2012.02.11. 12:56:34

@thatsme: köszi :) Úgy tervezem, hogy kéthetente mérek és fotózok. Gyakrabban nincs értelme szerintem. Holnap este megcsinálom az első méréseket és képeket. Kiváncsi vagyok mi lesz az eredmény :)
süti beállítások módosítása